Wednesday, August 25, 2010

Da Jesus Book

http://www.pidginbible.org/

and go to "Read Da Bible"

please enjoy.

Here's a little Peek: (From 2 Timothy)

You Jalike One Good Army Guy
(Census 23:19, 16:5)
21Eh, Timoty my boy! You gotta be strong inside, you know! You stay tight wit da Spesho Guy God Wen Send, Jesus Christ, an he stay do good tings fo you, so you can come strong inside. 2You wen hear plenny kine stuffs from me, an had plenny odda peopo dea too, dat wen hear everyting I tell you. Now, you gotta go find peopo dat you can trus, an den, put dem in charge a all dat stuff. I mean, pick peopo dat can teach odda peopo da same tings I wen teach you.
3You gotta suffa any kine bad kine stuff, jalike all us guys, cuz you jalike one army guy fo Jesus Christ, an you really like do good job lidat.
4Anybody in da army, dey no do all da regula kine stuff da odda guys do dat not army guys. Da army guys, dey ony do wat dea army leada guy tell um fo do, fo make him stay good inside.
5Same ting, jalike if one guy like win one race, he no can win if he no do wat da rules say.
6An one mo ting, da farma guy dat do all da hard work, he da guy dat suppose to get his share first. 7Tink hard bout wat I telling you. Cuz da Boss, he goin make shua you undastan everyting I say.
8So tink plenny bout Jesus, da Spesho Guy God Wen Send. He da One dat wen come from King David ohana. God wen make him come back alive, afta he wen mahke. An dass da Good Kine Stuff From God dat I stay telling everybody. 9Wen I tell peopo dis, dey make me suffa. Sometimes dey even tie me up wit chains jalike I one crook. But you know wat? No can tie up da stuff God say wit one chain! 10Dass why I stay hanging in dea wen dey do any kine to me -- cuz I like help da peopo God wen pick. If I do dat, den dey goin come tight wit Jesus Christ, an God goin take um outa da bad kine stuff dey stay in, an he goin make um come awesome jalike him foeva. 11You can trus me wen I tell you dis:
“If us guys mahke wit Christ,
We goin live to da max wit him.
12An if us guys hang in dea,
We goin come kings wit Christ da King.
But if we say, ‘We donno Christ!’
Den he goin say, ‘I donno dem guys!’
13Even if us guys give up wen God stay trus us,
God, he everytime goin do wat he say.
He no goin ack like he not God.”

No comments: